A Bosch új kampányában rappelve népszerűsítik a fenntarthatóságot
A #LikeaBosch nevű tévé és közösségi média kampány a fenntarthatóságra, egészségre és higiéniára fókuszál. A nemzetközi reklám kampány magyar nyelvű szövegét a Lóci játszik zenekarának front embere Csorba Lóci írta. A Bosch új háztartásigép kampányában a szlogen: Élj fenntarthatóan #LikeaBosch, Élj egészségesen #LikeaBosch. A „Like a Bosch” kampány néhány betűt megváltoztatva ad új értelmet az […]
A #LikeaBosch nevű tévé és közösségi média kampány a fenntarthatóságra, egészségre és higiéniára fókuszál.
A nemzetközi reklám kampány magyar nyelvű szövegét a Lóci játszik zenekarának front embere Csorba Lóci írta.
A Bosch új háztartásigép kampányában a szlogen: Élj fenntarthatóan #LikeaBosch, Élj egészségesen #LikeaBosch. A „Like a Bosch” kampány néhány betűt megváltoztatva ad új értelmet az internetes jelenségnek – áll a közleményben. A videó szereplői hétköznapi emberek, akik trükkösen, ügyesen vagy éppen bizarr mutatványokkal oldalának meg nehéz helyzeteket.
A Magyarországon most induló televízióban, online, rádióban és a közösségi médiában megjelenő kampány fő üzenete: még többet tehetünk a klímavédelemért fenntartható gépek használatával. A reklám filmben a vállalat intelligens háztartási gép megoldásait és termékeit láthatjuk.
(kreativ.hu)
Borítókép: kreativ.hu