Üzleti élet felsőfokon
2024. Március 28. Csütörtök, Hajnalka

A Bosch új kampányában rappelve népszerűsítik a fenntarthatóságot

A #LikeaBosch nevű  tévé és közösségi média kampány a fenntarthatóságra, egészségre és higiéniára fókuszál. A nemzetközi reklám kampány magyar nyelvű szövegét a Lóci játszik zenekarának front embere Csorba Lóci írta. A Bosch új háztartásigép kampányában a szlogen: Élj fenntarthatóan #LikeaBosch, Élj egészségesen #LikeaBosch. A „Like a Bosch” kampány néhány betűt megváltoztatva ad új értelmet az […]

A #LikeaBosch nevű  tévé és közösségi média kampány a fenntarthatóságra, egészségre és higiéniára fókuszál.

A nemzetközi reklám kampány magyar nyelvű szövegét a Lóci játszik zenekarának front embere Csorba Lóci írta.

A Bosch új háztartásigép kampányában a szlogen: Élj fenntarthatóan #LikeaBosch, Élj egészségesen #LikeaBosch. A „Like a Bosch” kampány néhány betűt megváltoztatva ad új értelmet az internetes jelenségnek – áll a közleményben. A videó szereplői hétköznapi emberek, akik trükkösen, ügyesen vagy éppen bizarr mutatványokkal oldalának meg nehéz helyzeteket.

A Magyarországon most induló televízióban, online, rádióban és a közösségi médiában megjelenő kampány fő üzenete: még többet tehetünk a klímavédelemért fenntartható gépek használatával. A reklám filmben a vállalat intelligens háztartási gép megoldásait és termékeit láthatjuk.  
(kreativ.hu)

Borítókép: kreativ.hu

További híreink