Üzleti élet felsőfokon
2024. Március 29. Péntek, Gedeon, Johanna

A Magyar Orvosi Kamara kampányt indított

Az oltás ösztönző kampány célja, hogy minél hamarabb a lehető legtöbben oltassák be magukat. A MOK kampány plakátjain és filmében, híres magyarok és történelmi személyek bíztatnak mindekit az oltás beadatására, mindezt olyan gondolatokkal, amiért ők is beadatnák. A kampány fő üzenete, hogy lekell küzdenünk az oltástól való félelmünket, hogy ne kerüljünk se mi, se Magyarország […]

Az oltás ösztönző kampány célja, hogy minél hamarabb a lehető legtöbben oltassák be magukat.

A MOK kampány plakátjain és filmében, híres magyarok és történelmi személyek bíztatnak mindekit az oltás beadatására, mindezt olyan gondolatokkal, amiért ők is beadatnák.

A kampány fő üzenete, hogy lekell küzdenünk az oltástól való félelmünket, hogy ne kerüljünk se mi, se Magyarország veszélybe. A kampányból kiderül, hogy jelenleg nem az oltás a legnagyobb kockázat, hanem az ha a jelenlegi helyzet továbbra is fennmarad.

A kampány 2 reklám filmje a Hírtv-n és az RTL Klubbon lesz látható. Eddig közel 40 híresség állt be a kampány mögé, köztük szinészek, írók, sportolók és zenészek is. Többek között, Udvaros Dorottya (Kossuth- és Jászai Mari-díjas magyar színművésznő),  Fábián László (olimpiai bajnok öttusázó, úszó, vívó, sportvezető), Parti Nagy Lajos (Kossuth-díjas magyar költő, drámaíró, író) és még sokan mások.

A kampány szlogenje: #azazigazikockázat, ha nem oltatod be magad.

(kreativ.hu)

További híreink