AZ OLDAL TESZT ÜZEMMÓDBAN FUT.
Üzleti élet felsőfokon
2021. Március 08. Hétfő, Zoltán

Reklám és média

A brit Libresse kampány a betegség könyörtelenségét hangsúlyozza.
A podcast Holnap történt! címmel indul, központban az informatika és a digitalizáció hatása a mindennapjainkra.
Az áruházlánc a DDB-vel közösen készített kampány filmjében közelebb kerülhetünk a természethez.
Az oltás ösztönző kampány célja, hogy minél hamarabb a lehető legtöbben oltassák be magukat.
A Felelős Gasztrohős Alapítvány és az ittaSzezon.com online termelői piactér indította a népszerűsítő kampányt.
Tyler, The Creator rapper és producer zenjét hallhatjuk és stílusát, képí világát láthatjuk az új Coca-Cola reklámban. A reklám filmben…
Az Oreo az énekesnő 2020 májusában megjelent albumát, a Chromaticát népszerűsíti.
A főzőiskola mindenki számára ingyenes és elérhető online a Lidl weboldalán.
A #LikeaBosch nevű  tévé és közösségi média kampány a fenntarthatóságra, egészségre és higiéniára fókuszál.
A reklám és  a kampány célja felhívni a figyelmet a minőségre és a szakértelemre.
A Post For Rent 2021. áprilisában tervezi a csatorna indítását.
A csatorna új digitális platformra váltott, az új külsejű online platformon a Tv2 csoport műsoraival, sorozataival találkozhatunk.
A biztonságos internet napot 18. alkalommal rendezik meg kedden.
A 14 részes oktató-videósorozatot gyerekeknek készítették.