Üzleti élet felsőfokon
2024. Április 24. Szerda, György

Új igazgató-helyettes a METU-n

Fazekas Barbara az új marketing és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettes. A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) Fazekas Barbarát, a Kürt Akadémia korábbi marketingvezetőjét, a Green Fox Academy alapító ügyvezetőjét kérte fel. Az egyetem további négy főt keres bővülő digitális és marketingcsapatába. A pozíció régen üres volt, a mostani bővülést az egyre több külföldi beiratkozó is indokolja – írja […]

Fazekas Barbara az új marketing és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettes.

A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) Fazekas Barbarát, a Kürt Akadémia korábbi marketingvezetőjét, a Green Fox Academy alapító ügyvezetőjét kérte fel. Az egyetem további négy főt keres bővülő digitális és marketingcsapatába.

A pozíció régen üres volt, a mostani bővülést az egyre több külföldi beiratkozó is indokolja – írja közleményében az egyetem. A METU célja a hazai és nemzetközi marketingtevékenységének eddigieknél erősebb összehangolása, az új fejlesztési területek kijelölése és további piaci részesedés szerzése felsőoktatás, felnőttképzés és továbbképzés területen itthon és külföldön is.

Fazekas Barbara kereskedelem és marketingszakon végzett. Pár év reklámügynökségi munka után a TEDxDanubia programkoordinátora, majd a KÜRT Akadémia marketingvezetője volt. Később partnereivel megalapította első saját oktatási cégét, a Green Fox Academyt. Ezt követően egy nemzetközi iskola alapításának tőkebevonási projektjét vezette és részt vett a Budapest International Tech Scholarship akcióterv kialakításában is. Az IVSZ (Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége) elnökségi tagja. Korábban élt és dolgozott Spanyolországban, Szingapúrban és Indonéziában is.

A szervezeti változások részeként az eddigi vezérigazgató, Dr. Tóth Ágnes szeptember 1-jétől elnök-vezérigazgatóként folytatja. „Felkészültünk a lehetséges nehézségekre, tovább folytatjuk a beruházásokat és az egyetem szakmai és szervezeti fejlesztését” – mondja. „Hiszünk abban, hogy a minőségi magyar felsőoktatás a jelenlegi körülmények között is nemzetközileg stabil és versenyképes tud maradni.”

Az egyetem közleménye szerint a METU-t az átlagnál kevésbé viselte meg a koronavírus okozta járvánnyal járó visszaesés. Az egyetemre jelentkezők száma az országos átlag (18%) felével, 9%-kal maradt el az előző évtől. A külföldi jelentkezők száma emellett idén növekedést mutat: szemben a tavalyi 98 országból érkező 1250 diákkal, 2020-ban már 105 országból 1300-an szeretnének a METU-ra menni.

A METU még keresi négy új digitális és marketingkommunikációs szakember kollégáját Head of Digital, senior marketing menedzser, PR menedzser és Word Press fejlesztőpozícióra.

forrás: KREATÍV

További híreink