Üzleti élet felsőfokon
2024. Április 18. Csütörtök, Andrea, Ilma

Új vezető az Initiative élén

Csizmadia Diána korábban a UM csoportvezetőjeként kommunikációs feladatokat látott el, második szülési szabadságáról visszatérve kapta az új megbízást. Csizmadia Diána lett az IPG Mediabrandshez tartozó Initiative operatív igazgatója azt követően, hogy az ügynökség eddigi vezetője, Oszipovics Tatjána szülési szabadságra távozott – tájékoztatta az Initiative a Kreatívot. A szakember tősgyökeres Mediabrands-tag: 2001 óta dolgozik a cégcsoportban, […]

Csizmadia Diána korábban a UM csoportvezetőjeként kommunikációs feladatokat látott el, második szülési szabadságáról visszatérve kapta az új megbízást.

Csizmadia Diána lett az IPG Mediabrandshez tartozó Initiative operatív igazgatója azt követően, hogy az ügynökség eddigi vezetője, Oszipovics Tatjána szülési szabadságra távozott – tájékoztatta az Initiative a Kreatívot.

A szakember tősgyökeres Mediabrands-tag: 2001 óta dolgozik a cégcsoportban, ahol vezetője volt a Heineken Soproni márkájával 2011-ben cannes-i ezüst oroszlánt nyert csapatnak, ezt követően a BPN-t, a Mediabrands harmadik ügynökségét irányította. Első szülési szabadságáról visszatérve először a UM (korábban: Universal McCann – a szerk.) csoportvezetőjeként kommunikációs feladatokat is ellátott, majd második szünetét megszakítva a mostani kinevezés miatt tért vissza.

„Az Initiative vezetése kivételes megtiszteltetés számomra: nagyszerű csapat irányítását vehettem át, akik egyedülállóan lojális ügyfelek bizalmát érdemelték ki. Fő feladataim, hogy a csapatokat tovább támogassam, a szolgáltatásainkat a cégcsoportban meglévő tudások becsatornázásával fejlesszem és az Initiative egyedülállóan adat alapú, de mélyen insightful megközelítését tovább építsük a piacon. Hiszek abban, hogy ez az emberi és hosszútávú szemlélet egy vonzó kombináció, még egy erősen árvezérelt közegben is” – mondta kinevezése kapcsán Csizmadia Diána.

Záprel Zsolt, IPG Mediabrands ügyvezetője hozzátette: „Biztos vagyok abban, hogy Dia ügyfélközpontú hozzáállása, együttműködő, csapatjátékos attitűdje, nyitottsága, újításokra való törekvése segít majd az Initiative-et új, versenyképes, még ügyfélközpontúbb, még gyorsabban fejlődő pályára helyezni a magyar piacon.”

Csizmadia Diána „két kisfiú büszke anyukája; szenvedélyes, de egyben funkcionális divat- és kávérajongó; lelkes Pilates-tanuló, aki szabadidő híján podcasteken művelődik” – áll az ügynökség Kreatívhoz eljuttatott közleményében.

Forrás: KREATÍV ONLINE

További híreink