Üzleti élet felsőfokon
2024. Április 25. Csütörtök, Márk

A piacvezető Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.

Kezdetben 80 ember 3 műszakban 4000 palack ásványvizet készített, jelenleg óránként 32000 palack vizet állítanak elő. Több mint 600 alkalmazottat foglalkoztatnak, 2 magyarországi telephelyen, több mint 300 fajta terméket előállítva. Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke, tulajdonosa édesapja cégének a Vitapress Kft. kereskedelem és marketing területek vezetőjeként kezdte karrierjét. A rendszerváltás utáni hiány termékeket […]

Kezdetben 80 ember 3 műszakban 4000 palack ásványvizet készített, jelenleg óránként 32000 palack vizet állítanak elő.

Több mint 600 alkalmazottat foglalkoztatnak, 2 magyarországi telephelyen, több mint 300 fajta terméket előállítva.

Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke, tulajdonosa édesapja cégének a Vitapress Kft. kereskedelem és marketing területek vezetőjeként kezdte karrierjét. A rendszerváltás utáni hiány termékeket kihasználva szörp, citromlé és aroma gyártásba kezdett édesapja. Ezek gyártásához egy tönkrement tsz 1000 négyzetméteres területét vásárolta meg.

Kép forrása:üzletetide.hu

„1993-ban az üdítőitalok előállításához szükséges nagy mennyiségű víz miatt saját kutat fúrtunk. Ekkor találtuk meg azt a jégkorszaki lencsét, amelyből a Szentkirályi ásványvíz származik. A laboratóriumi vizsgálatok során azonnal kiderült, hogy nagy tisztaságú és egyedi ásványianyag-összetételű vizet találtunk, amelyet az ős-Duna által otthagyott 150 méter vastag agyagréteg dugó szerűen véd. Ez tette lehetővé, hogy a lenti mikroklímában teljesen steril és tiszta maradt a 18 Celsius-fokos víz” – mondta Balogh Levente.

A Szentkirályi Brand alapítását 2003-ban kezdte függetlenül, minden vagyonát pénzzé téve vásárolta meg a telephelyet.

Az első nagy megrendelőjük a Lufthansa volt, egy kiállításon találkoztak a márkával, ahol a Szentkirályi vizet 2 dl-es flakonokban mutatták be. A víz azért került akkor ebbe a palackba, mert Levente fröccs üzemvezető ismerősének kimaradt 1 szállítmányni palack és ezt átvéve és betöltve vettek részt a bemutatón. Lufthansának ez tetszett, ilyen terméket kerestek járataikra.

A cég azóta nő és nő, 2015-ben visszavásárolta részben így magyar kézbe került a Kékkúti Ásványvíz Zrt.-t. A 2020-as évben pedig átvette a Pepsi termékek magyarországi gyártását és forgalmazását is. A vállalat árbevétele évről évre több mint 8 százalékkal nő.

Balogh Levente az elmúlt pár évben feltűnt a televíziózásban is, a Cápák között című műsor befektető/zsűri tagjaként. Szeretne ezzel lehetőséget adni a fiatal vállalkozásoknak, valamint példát mutatni másoknak. Ezen kívül rendszeresen végez társadalmi tevékenységet is, kórházakat, rászorulókat támogat.
(bet.hu)

További híreink