Üzleti élet felsőfokon
2024. Március 29. Péntek, Gedeon, Johanna

A Rossmann új kampánya elhozza a tavaszt

Az áruházlánc a DDB-vel közösen készített kampány filmjében közelebb kerülhetünk a természethez. A kampány fő üzenete a környezet tudatosság, odafigyelés a környezetre valamint, hogy ezért tenni is kell. A tavalyi kampányukban megjelenő termékek egy lépéssel közelebb visznek efelé a jövő felé, hiszen természetes anyagokból készültek, környezetbarát csomagolással. A kampány ezt az elképzelését, gondolatát úgy közelíti […]

Az áruházlánc a DDB-vel közösen készített kampány filmjében közelebb kerülhetünk a természethez.

A kampány fő üzenete a környezet tudatosság, odafigyelés a környezetre valamint, hogy ezért tenni is kell. A tavalyi kampányukban megjelenő termékek egy lépéssel közelebb visznek efelé a jövő felé, hiszen természetes anyagokból készültek, környezetbarát csomagolással.

A kampány ezt az elképzelését, gondolatát úgy közelíti meg, hogy ha a Rossmann plusz kollekcióból vásárolsz, akkor egy lépéssel közelebb vagy a természethez, szinte eggyé válsz vele. A kis filmben egymás után váltakozó természeti képek és festményszerű szobák bukkannak fel, a hozzá mintában is színben megegyező öltözködésű modellekkel. A kampány nézői számára azt szerették volna, ha a tv szpotot megnézve nyugodtabbnak és zöldebbnek látják a tavaszt Rossmann kampánya által.

A kampány látható lesz a közösségi médiában, Google bannerként, televízióban, üzletekben POS anyagokban.

Forrás:kreativ.hu
Borítókép:arkadgyor.hu

További híreink