Üzleti élet felsőfokon
2024. Április 23. Kedd, Béla

A Spirit FM és a Manna FM értékesítése is az Atmediához került

A két budapesti csatorna szeptember 1-től kerül be a multimédiás sales house portfóliójába. Bővíti fővárosi rádiós hirdetési felületeit az Atmedia, miután szerződést kötött a Manna Fm és a Spirit FM üzemeltetőivel. Az Atmedia rádiós portfóliójában jelenleg a közmédia csatornái, a Retro Rádió, a Rádió 1 és a Best FM találhatóak, ez egészül ki a most […]

A két budapesti csatorna szeptember 1-től kerül be a multimédiás sales house portfóliójába.

Bővíti fővárosi rádiós hirdetési felületeit az Atmedia, miután szerződést kötött a Manna Fm és a Spirit FM üzemeltetőivel. Az Atmedia rádiós portfóliójában jelenleg a közmédia csatornái, a Retro Rádió, a Rádió 1 és a Best FM találhatóak, ez egészül ki a most bejelentett két budapesti szereplővel.

Az ATV Csoporthoz kapcsolódó, de a Közösségi Rádiózásért Egyesület üzemeltetésében lévő Spirit FM néven a rádió 2019 szeptemberében indult el a médiavállalat első rádiós felületeként. A Spirit FM, mint kereskedelmi rádió tartalmi kínálatában főként közéleti, hír, portré- és kulturális műsorok vannak, valamint a rádióban az ATV-ből is ismert televíziós műsorvezetők és újságírók is hallhatóak.

A Spirit FM sugárzási frekvenciája idén megváltozott, az NMHH ideiglenes kereskedelmi engedélye alapján 2021. május 3. és október 29. között a fővárosi 92,9 frekvencián fogható (amely korábban a Klubrádió frekvenciája volt, de a Médiatanács a kiszabott büntetések miatt tavaly ősszel nem hosszabbította meg a frekvenciát – a szerk.), amelynek vételkörzetében több mint 3 millió ember él. Májusban megújult a rádió műsorkínálata és a szlogenje – „Nagyváros Hangja”- is, mivel az új frekvencia a korábbinál jóval nagyobb elérésű földi FM-sugárzást biztosít.

A keresztény szellemiségű Manna FM a budapesti régió új közösségi rádiójaként 2019 február 5-én a 98.6 frekvencián indult el, „a műsorkészítők igényes szórakozást kínálnak mindazon hallgatóknak, akik fontosnak tartják a lelki, szellemi és testi egészségük megtartását, fejlesztését, érdeklődnek környezetük helyi és közösségi eseményei iránt, a zenei kínálatban pedig igényes, alternatív, értéket közvetítő magyar előadókra kíváncsiak” – olvasható a közleményben. A rádió tulajdonosa a Gospel Közhasznú Alapítvány, így vallásos tematikájú műsorok is megtalálhatóak a kínálatukban. A rádió az analóg frekvencián akár 2,2 millió embert is elérhet – teszi hozzá az Atmedia közleménye.

Galavics András, az Atmedia rádió divízió és kereskedelmi vezetője elmondta: „Örülünk a rádiós portfólióbővülésünknek, amely lehetővé teszi, hogy ősztől a budapesti piacon is nagyobb lefedettséget kínáljunk a hirdetőknek. Természetesen a rádiók egyedileg is elérhetőek lesznek, de tapasztalataink szerint a kampányoknál a megrendelők a minél nagyobb hallgatói elérést biztosító csomagajánlatokat részesítik előnyben. Ezért a Spirit FM és a Manna FM a Rádió 1 Budapest és a Best FM Budapest mellett úgynevezett „Budapest csomag”-ban is megrendelhető szeptembertől, és ezt még kiegészíthetik hirdetőink a Fitrádió a budapesti termeivel is.”

Forrás: kreativ.hu

Kép: atmedia.hu

További híreink