Elindult a hazai alma kampány
A Felelős Gasztrohős Alapítvány és az ittaSzezon.com online termelői piactér indította a népszerűsítő kampányt. Céljuk a gyümölcs és a hazai alapanyagok népszerűsítése. A kampányon belül kihívást is indítottak, melyben arra buzdítják az embereket és az influenszereket, hogy osszák meg kedvenc almás receptjüket vagy felhasználási ötletüket. A húsvétig tartó kampányban a szervezők megismertetik a fogyasztókkal az […]
A Felelős Gasztrohős Alapítvány és az ittaSzezon.com online termelői piactér indította a népszerűsítő kampányt.
Céljuk a gyümölcs és a hazai alapanyagok népszerűsítése. A kampányon belül kihívást is indítottak, melyben arra buzdítják az embereket és az influenszereket, hogy osszák meg kedvenc almás receptjüket vagy felhasználási ötletüket.
A húsvétig tartó kampányban a szervezők megismertetik a fogyasztókkal az almát a héjától a magjáig, plusz információkkal, érdekességekkel, és különféle felhasználási ötleteket is adva.
A Felelős Gasztrohős kommunikációs vezetője Szabó Eszter szerint a hazai gyümölcsnek kevésbé jó a marketingje, mint egzotikus társainak, továbbá szeretnék felhívni a figyelmet a helyi alapanyagok és a szezonális gyümölcsök vásárlásának fontosságára. Mivel ezeket a gyümölcsöket nem kell több ezer kilóméteren szállítani és mesterségesen érlelni sem.
A közösségi média felületeken heti rendszerességgel fognak megosztani recepteket, tippeket, trükköket az alma felhasználására bloggerek, séfek és hétköznapi emberek segítségével. (kreativ.hu)