Üzleti élet felsőfokon
2024. Március 29. Péntek, Gedeon, Johanna

Hell Energy: A világ egyik leggyorsabban fejlődő FMCG márkája

A 2006-ban alapult 100%-ban magyar tulajdonú márka, 2010-ben már piac vezetővé vált. Mára közel 50 exportpiaccal rendelkezik, hazánkon kívül pedig piacvezető Romániában, Horvátországban, Görögországban, Cipruson és Azerbajdzsánban. A márka a sikereit, a minőségének, elérhetőségének, ár-érték arányának, nemzetközi marketingjének és a fogasztói igények megfelelő pozicionálásának köszönheti. 12 féle állandó termékkel rendelkezik, 2012 év vége óta pedig […]

A 2006-ban alapult 100%-ban magyar tulajdonú márka, 2010-ben már piac vezetővé vált.

Mára közel 50 exportpiaccal rendelkezik, hazánkon kívül pedig piacvezető Romániában, Horvátországban, Görögországban, Cipruson és Azerbajdzsánban.

A márka a sikereit, a minőségének, elérhetőségének, ár-érték arányának, nemzetközi marketingjének és a fogasztói igények megfelelő pozicionálásának köszönheti. 12 féle állandó termékkel rendelkezik, 2012 év vége óta pedig rendszeresen jelenít meg limitált kiadásokat is.

Egyedi gyártó sorukon évi 1,2 milliárd fém palackot képesek megtölteni. 2013-ban létrehoztak egy 7000 négyzetméter alapterületű gyártósort, melyben pet palackok töltését tették lehetővé, az új márka a XIXO nevet kapta. A növekvő eladások kiszolgálására 2017-ben és 2018-ban is növelték kapacitásukat, így mára már napi 4,5 millió doboz energiaitalt képesek gyártani.

A Hell vállalat számos elismerésben is részesült, Superbrands 2012-2013, MagyarBrands (2014,2015,2016), Év terméke (2012), Pegazus (2014), valamint MOMMOT (2013).

A vállalat legújabb kiadásában a gamereknek készített energiaitalt, 3 féle ízben lesz elérhető: trópusi, kókusz és cseresznye. A limitált kiadás tartalma aminosavakat, B vitamint és 32 mg/100 ml koffeint. A Hell felmérése szerint Magyarországon 3,8 millióan játszanak számítógépen, mobilon vagy konzolon.

További híreink