Toman Diet-Diétából franchise hálózat
Tomán Szabina a 2 gyermekes anyuka és üzletasszony 2016-ban alapította meg vállalkozását és márkáját a Toman Lifestyle-t. Ennek ellenére a tavalyi éves árbevétele meghaladta a 600 millió forintot. Hogy mi a titka és mi inspirálta? Tomán Szabina saját példáját követve akart másokat is inspirálni és segíteni. Első várandóságával 30 kilóval többet mutatott nála a mérleg, […]
Tomán Szabina a 2 gyermekes anyuka és üzletasszony 2016-ban alapította meg vállalkozását és márkáját a Toman Lifestyle-t.
Ennek ellenére a tavalyi éves árbevétele meghaladta a 600 millió forintot.
Hogy mi a titka és mi inspirálta?
Tomán Szabina saját példáját követve akart másokat is inspirálni és segíteni. Első várandóságával 30 kilóval többet mutatott nála a mérleg, modell múltja miatt pedig még sosem tapasztalt ilyet. A szülést követően mindenképp változtatni akart, önsanyargatás és veszélyek nélkül, mivel még szoptatta kisbabáját, ekkor javasolta neki barátnője a fehérje diétát. Szabina kitartó és elszánt volt és sikerült neki visszanyerni alakját, ám ezt a környezetében mások is észrevették és tudni akarták a titkot. Szabina a piaci rést megtalálva és ebből inspirálódva létrehozta a Toman Diet programot és a hozzá megfelelő élelmiszer gyártásába kezdett, majd a vállalkozást felépítve tovább értékesítette azt franchise formában, így kiépítve egy hálózatot, először Magyarországon, majd terjeszkedve szomszédos országainkba is. Jelenleg 28 franchise partnerrel rendelkezik és több mint 12.000 vendéggel.
Jelenleg a nem csak a hálózatot bővíti a cég, hanem újabb termékekkel jelenik meg a piacon, étrendkiegészítők , kozmetikumok gyártásába kezdtek és elérhetőek termékeik webshopon keresztül is. Ezenkívül a weboldalon találkozhatunk a vendégek sikertörténeteivel és celeb sztorikkal is.
A Toman Lifestyle előtt tehát nincs megállás, a folyamatos fejlődés és bővítés garantált!
Fotó:tomandiet.com
Borítókép:RTL